tisdag 28 augusti 2012

Typisk tisdag.

Jag tycker alltid att tisdagar är veckans tröttaste, segaste dag. Måndagen lever jag på helgen, onsdag vänder veckan, torsdag är dagen innan fredag. Fredag är, ja fredag det räcker så och sedan är det helg.

Men tisdagen bara finns där lite grå, lite tröttare än de andra dagarna. 

Idag var det riktigt kallt, bara nio grader, när jag trampad iväg till skolan. Tycker om när luften är krispig och fräsch.

Kom hem i bra tid, rejält hungrig. Det var så rörigt i matsalen idag att jag inte riktigt vet om jag åt något. Det fanns spår av soppa i tallriken, så något åt jag.

Fixade lite mellanmål åt sonen och mig. Sedan hoppade han upp på longboarden och åkte hem till lillkusinen för att spela TV-spel. Kusinen hade fastnat på en bana och bad sonen om hjälp, så de bestämde att han skulle komma idag. Kul för dem båda tror jag!




1 kommentar:

  1. Jaa som sagt i dag är det onsdag... så där mitt i veckan dag!!! ;-)
    Ha en finfin dag!
    Kram BeA

    SvaraRadera