söndag 7 oktober 2012

Änglar

Två dagars feber och nu är jag tillbaka på banan igen.
Lite mör men annars känner jag mig som mig själv igen.
Har sovit så otroligt mycket, kanske var detta kroppens sätt att säga stopp, vila, sov!
 
 
Jag har inte visat mina fina änglar som jag köpt av en liten tjej som gör dem själv.
Alva är 11 år och drabbades av cancer i dec. 2010.
Hon och hennes familj bestämde sig för att starta en insamling.
Så de tillverkar dessa änglar.
 

Mina änglar, en är ljusrosa och en genomskinlig.
 
Änglarna finns i ett femtontal olika färger och i två storlekar.
All förtjänst går direkt till insamlingen.
Jag ser änglar på massor av människor i min närhet.
Gå in och läs mer på:
 
Vem vill du ge en ängel?
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hoppas du är på banan igen!!
    Att du vilat upp dig och hämtat nya krafter!
    Du verkar omtänksam och go!!!
    Kraaam kraam Bea

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken.
    Känner mig pigg och vaken:)
    Kram

    SvaraRadera