tisdag 4 september 2012

Berg och dalbana!

Kunde önska att det var så att jag hade varit på Liseberg eller något annat nöjesfält och åkt berg och dalbana. Men nej, det är mitt humör och min ork som tagit en åktur under dagen. 

Dagen började i moll sedan blev det bättre. En intensiv dag med alla elever, härligt men tröttande! Kom hem och försökte ladda energi. Tog en tupplur och fick ny energi.

 Så nu har jag attackerat strykhögarna. De stora, Mount Everest liknande högarna. Har tagit mig en bit men nu måste jag pausa.


Inte en utan två garderober med stryktvätt...
 
 
 Har haft trevligt sällskap av kristallen galan, gillar verkligen Filip och Fredrik! Nu är det dags att göra kudden sällskap för att samla massor med energi till morgondagen. Då står föräldramöte på agendan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar