onsdag 11 juli 2012

Energin återvänder...

..sakta. Men jag känner mig så mycket bättre!
Gav upp och åkte till doktorn i måndags, en rejäl halsfluss, hade tom tre sår på vänstra sidan av halsen. Inte konstigt att det gjorde ont!! Kåvepenin tre gånger per dag och nu har det verkligen vänt, tack och lov! Nästa gång jag blir sjuk åker jag och får hjälp direkt.

Grå väder, som vanligt denna sommar, så att vara inne är det rätta valet. Inte svårt att ligga och vila när det regnar och är kallt. Så på ett sätt är det ju bra med dåligt väder just nu, jag missar ju inte solen. Själviskt - javisst, men ack så sant:)

.
Snart ska jag sitta här och njuta igen.

Nu ska jag gå en liten sväng i trädgården, fiskarna ska få lite mat. Sedan finns det små projekt att pyssla med i sonens rum och så ska jag vila. Jag plockar lite och vilar, plockar och vilar. Så får den här dagen bli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar